Olen testannut varmaan sata kertaa. Todellisuudessa ehkä 5. Joka kerta näkynyt haalean haalea viiva. Olenko mä raskaana vai en? Mä haluan kunnon vahvan viivan! Pitäis varmaan ostaaa se digitaalinen mittari. Pidin päivän väliä. Pidin kolme päivää väliä. Päiviä onneksi alkaa jo kertyä. Haastattelin töissä harjoittelijaa joka kertoi että he ovat saamassa vauvan ja hän mielellään pitäisi mahdollisen harjoittelun aikana vähän vapaata. Kerrankin tämä ei tuntunut iskulta palleaan vaan kysyn iloisesti koska iloinen tapahtuma on odotettavissa.

Viikonloppuun osui myös ikävä takapakki. Oli kuumetta. Lojuin sohvalla, yritin olla tekemättä töitä ja katsoin kaiken mitä digiboksilta löytyy. En käynyt lääkärissä koska oletan että tämä on peruskuumetta johon nyt ei mitään oikein voi tehdä. Toisaalta pohdin onko tämä raskausajan lämmönnousua, mutta ei kai se sentään ole kokonaista puoltaatoista astetta.

Raskausoireita. Jee! Rintoja aristaa. Juoksuaskeleet tuntuvat rinnoissa. Toisaalta ei kauhean miellyttävä tunne, mutta se on tunne raskaudesta mitä en ole koskaan ennen tuntenut ja se tunne on aika mukava. En nuku öisin oikein kunnolla. Tämä on hämmentävää koska olen koko elämäni mennyt iltaisin sänkyyn, nukahtanut muutamassa minuutissa ja herännyt aamulla herätyskellon soittoon. Nyt vietän aamuöisin poikkeuksetta joka yö hereillä vähän pidemmän ajan. Mistä tämä nyt tulee? Mieheni kuorsaa kauheasti. Eli lisäsyy miksi olen viettänyt unettomia öitä. Ja antanut jatkuvia potkuja vieressä nukkuvalle. Ovatkohan mieheni sääret miten mustelmilla?